середа, 27 січня 2016 р.

Контрольна робота для 7 класу

Дружба і кохання

І.Початковий рівень. Тести.
1. Імена яких ліцейських друзів згадує О.Пушкін у вірші «19 жовтня»:
а) В.Кюхельбекера, А.Дельвіга, О.Горчакова, М.Яковлєва, К.Данзаса, В.Вольховського, Ф.Матюшкіна;
б)В.Кюхельбекера, А.Дельвіга, О.Горчакова, М.Яковлєва, К.Данзаса, В.Вольховського, І.Пущина?
2.Героями повісті О.Гріна «Пурпурові вітрила» є:
            а) Ассоль, Грей, Летико, Лонгрен, Меннерс;
 б) Ассоль, Грей, Летико, Роберт, Меннерс.
3. Псевдонім Шолом-Алейхем у перекладі означає:
 а) «Щасти вам!»:
            б) «Мир вам!».
ІІ. Середній рівень.
1.      Знайти відповідності між автором та його твором.
1.Роберт Бернс
А. «Я вас кохав…»
2.Генріх Гейне
Б.«Моя любов – рожевий квіт…»
3. Костянтин Симонов
В. «Коли настав чудовий май…»
4.Олександр Пушкін
Г. «Чуєш… Ти чекай мене…»

ІІІ. Достатній рівень. Дати відповіді на запитання.
1.      Чому вірш О.Пушкіна «19 жовтня 1825 року» називається саме так?
2.      Чи можна сказати, що герої твору Шолом-Алейхема «Пісня пісень» Шимен і Бузя щасливі, що зустрілися з коханням?
3.      Завдяки чому здійснилася мрія Ассоль?
ІV. Високий рівень. Написати твір-мініатюру на одну з тем.
1.      Друзі моєї душі.
2.      Майбутнє Грея та Ассоль.
3.      Що таке кохання?

4.      Як ви розумієте слова Грея про те, що чудеса треба творити власними руками?

1 коментар:

  1. Дякую. Ви, складаючи контрольну роботу, ніби читали мої думки. Дякую. Я скористалася Вашим доробком.

    ВідповістиВидалити