четвер, 3 вересня 2015 р.

Календарне планування на І семестр 7 клас


7 клас
Розділ,  тема  уроку
К-сть  годин
Дата
проведення
Примітки

ВСТУП



1
Оригінал і переклад. Види перекладів, специфіка художнього перекладу. 
1


2
 Переклад і переспів.
1



БИЛИНИ І БАЛАДИ



3
Билина як жанр давньоруської літератури. Поетичне відображення історії Київської Русі в билинах. Основні цикли билин (Київський, Новгородський).
1


4
.«Ілля Муромець і Соловей-Розбійник». Реальність (історія, побут, звичаї) і художня вигадка в билинах. Ідеал воїна-захисника в билині «Ілля Муромець і Соловей-Розбійник».
1


5
Балада як жанр фольклору і літератури.  Характерні ознаки балади. 
1


6
«Король Лір і його дочки». Моральний урок у творі. Король Лір як вічний образ.
1


7
«Як Робін Гуд став розбійником», «Поєдинок Робіна Гуда з Гаєм Гізборном» (1 за вибором учителя). Ідеї свободи і служіння народові. Образ народного захисника Робіна Гуда.
1


8
Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (1759-1805). «Рукавичка». Випробування головного героя балади. Образ справжнього лицаря, його мужність, відвага, людська гідність. 
1


9
 Адам Міцкевич (1798-1855). «Світязь». Утвердження любові до батьківщини й героїзму в баладі А. Міцкевича. Символічні образи, елементи фольклору у творі.
1


10
 Роберт Льюїс Стівенсон (1850-1894). «Балада про вересовий напій». Основний конфлікт балади (батько і син – король, свобода - рабство). Утвердження духовної сили піктів, їх героїзму в захисті національних цінностей. Символіка  твору.
1


11
Урок виразного читання напам‘ять балади Ф. Шіллера «Рукавичка».
1


12
 Контрольна робота №1.
1



ІСТОРІЧНЕ МИНУЛЕ В ЛІТЕРАТУРІ 



13
 Вальтер Скотт (1771 – 1832). «Айвенго». В. Скотт – засновник історичного роману.
1


14
Історія і художній вимисел у романі «Айвенго».
1


15
Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби створення образу.
1


16
Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і підступністю. Образи Бріана де Буагильбера, принца Джона, Фрон де Бефа, Моріса де Брасі, Ровени, Ребекки.
1


17
 Історичний колорит твору і засоби його створення. Динаміка сюжету і гумор.
1


18
Друга світова війна у європейській поезії (К.І. Галчинський («Лист з полону», «Пісня про солдатів  Вестерплятте» та ін.), А. Марґул-Шпербер («Про назву концтабору Бухенвальд»),                І. Вайсґлас («Круки»).
1


19
 Б. Ш. Окуджава («До побачення, хлопчики…») та інші  – 2-3 твори за вибором учнів і вчителя). Зображення трагедії Другої світової війни з різних боків Європи. 
1


20
 Василь Володимирович Биков (1924 – 2003). «Альпійська балада».  Особливості сюжету і композиції повісті.
1


21
Образи Івана Терешка і Джулії. Протиставлення сили дружби і кохання світу насильства.
1


22
Гуманістичний зміст повісті. Символічність назви твору, риси жанру балади в ньому. 
1


23
 РМ №1. Усний переказ епізодів твору.
1


24
Позакласне читання №1. М. Шолохов «Доля людини».
1


25
 Контрольна робота №2.
1



ДУХОВНЕ ВИПРОБУВАННЯ ЛЮДИНИ



26
Джеймс Олдрідж (нар. 1918). «Останній дюйм».  Проблема взаємин між батьками й дітьми.
1


27
Символічність назви оповідання. Образи Бена і Деві, художні засоби їх створення.
1


28
Віра у внутрішні можливості людини,  подолання нею життєвих випробувань, здатність до порозуміння. Утвердження сімейних цінностей.
1


29
Редьярд Кіплінг (1865-1936). «Балада про Схід і Захід». Протистояння і примирення Сходу й Заходу в «Баладі про Схід і Захід» Р. Кіплінга. Антитези у творі. Ідеї миру і  дружби. Динаміка образів головних героїв (Камаль, полковничий син). 
1


30
Проблема духовного випробування людини та її моральної стійкості у вірші Р. Кіплінга «Якщо». Сюжет і композиція вірша. Художні особливості твору, його провідна ідея (людина повинна залишатися собою у різних життєвих випробуваннях, зберігати вірність моральним принципам).
1


31
РМ №2. Твір «Краса чистих людських взаємин».
1


32
ПЧ №2.  В. Осєєва «Дінка».
1


33
Контрольна робота №3.
1


34
Підсумковий урок.
1








Немає коментарів:

Дописати коментар