№
|
Розділ,
тема уроку
|
К-сть
годин
|
Дата
проведення
|
Примітки
|
ВСТУП
|
||||
1
|
Оригінал і переклад. Види перекладів, специфіка
художнього перекладу.
|
1
|
||
2
|
Переклад і переспів.
|
1
|
||
БИЛИНИ І БАЛАДИ
|
||||
3
|
Билина як жанр давньоруської літератури. Поетичне
відображення історії Київської Русі в билинах. Основні цикли билин
(Київський, Новгородський).
|
1
|
||
4
|
.«Ілля Муромець і Соловей-Розбійник». Реальність
(історія, побут, звичаї) і художня вигадка в билинах. Ідеал воїна-захисника в
билині «Ілля Муромець і Соловей-Розбійник».
|
1
|
||
5
|
Балада як жанр фольклору і літератури. Характерні ознаки балади.
|
1
|
||
6
|
«Король Лір і його дочки». Моральний урок у
творі. Король Лір як вічний образ.
|
1
|
||
7
|
«Як Робін Гуд став розбійником», «Поєдинок Робіна
Гуда з Гаєм Гізборном» (1 за вибором учителя). Ідеї свободи і служіння
народові. Образ народного захисника Робіна Гуда.
|
1
|
||
8
|
Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (1759-1805).
«Рукавичка». Випробування головного героя балади. Образ справжнього лицаря,
його мужність, відвага, людська гідність.
|
1
|
||
9
|
Адам Міцкевич (1798-1855). «Світязь».
Утвердження любові до батьківщини й героїзму в баладі А. Міцкевича.
Символічні образи, елементи фольклору у творі.
|
1
|
||
10
|
Роберт Льюїс Стівенсон (1850-1894). «Балада про
вересовий напій». Основний конфлікт балади (батько і син – король, свобода -
рабство). Утвердження духовної сили піктів, їх героїзму в захисті
національних цінностей. Символіка
твору.
|
1
|
||
11
|
Урок виразного читання напам‘ять балади Ф.
Шіллера «Рукавичка».
|
1
|
||
12
|
Контрольна робота №1.
|
1
|
||
ІСТОРІЧНЕ МИНУЛЕ В ЛІТЕРАТУРІ
|
||||
13
|
Вальтер Скотт (1771 – 1832). «Айвенго». В.
Скотт – засновник історичного роману.
|
1
|
||
14
|
Історія і художній вимисел у романі «Айвенго».
|
1
|
||
15
|
Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні
засоби створення образу.
|
1
|
||
16
|
Зіткнення добра, краси й справедливості із
жорстокістю і підступністю. Образи Бріана де Буагильбера, принца Джона, Фрон
де Бефа, Моріса де Брасі, Ровени, Ребекки.
|
1
|
||
17
|
Історичний колорит твору і засоби його створення. Динаміка сюжету і
гумор.
|
1
|
||
18
|
Друга
світова війна у європейській поезії (К.І. Галчинський («Лист з полону»,
«Пісня про солдатів Вестерплятте» та
ін.), А. Марґул-Шпербер («Про назву концтабору Бухенвальд»), І. Вайсґлас («Круки»).
|
1
|
||
19
|
Б.
Ш. Окуджава («До побачення, хлопчики…») та інші – 2-3 твори за вибором учнів і вчителя).
Зображення трагедії Другої світової війни з різних боків Європи.
|
1
|
||
20
|
Василь Володимирович Биков (1924 – 2003).
«Альпійська балада». Особливості
сюжету і композиції повісті.
|
1
|
||
21
|
Образи Івана Терешка і Джулії. Протиставлення
сили дружби і кохання світу насильства.
|
1
|
||
22
|
Гуманістичний зміст повісті. Символічність назви
твору, риси жанру балади в ньому.
|
1
|
||
23
|
РМ №1. Усний переказ епізодів твору.
|
1
|
||
24
|
Позакласне читання №1. М. Шолохов «Доля людини».
|
1
|
||
25
|
Контрольна робота №2.
|
1
|
||
ДУХОВНЕ ВИПРОБУВАННЯ ЛЮДИНИ
|
||||
26
|
Джеймс Олдрідж (нар. 1918). «Останній дюйм». Проблема взаємин між батьками й дітьми.
|
1
|
||
27
|
Символічність назви оповідання. Образи Бена і
Деві, художні засоби їх створення.
|
1
|
||
28
|
Віра у внутрішні можливості людини, подолання нею життєвих випробувань, здатність
до порозуміння. Утвердження сімейних цінностей.
|
1
|
||
29
|
Редьярд Кіплінг (1865-1936). «Балада про Схід і
Захід». Протистояння і примирення Сходу й Заходу в «Баладі про Схід і Захід»
Р. Кіплінга. Антитези у творі. Ідеї миру і
дружби. Динаміка образів головних героїв (Камаль, полковничий
син).
|
1
|
||
30
|
Проблема духовного випробування людини та її
моральної стійкості у вірші Р. Кіплінга «Якщо». Сюжет і композиція вірша.
Художні особливості твору, його провідна ідея (людина повинна залишатися
собою у різних життєвих випробуваннях, зберігати вірність моральним
принципам).
|
1
|
||
31
|
РМ №2. Твір «Краса чистих людських взаємин».
|
1
|
||
32
|
ПЧ №2. В.
Осєєва «Дінка».
|
1
|
||
33
|
Контрольна робота №3.
|
1
|
||
34
|
Підсумковий урок.
|
1
|
четвер, 3 вересня 2015 р.
Календарне планування на І семестр 7 клас
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар