понеділок, 2 січня 2017 р.

Календарне планування із зарубіжної літератури для 8 класу


Календарне планування із зарубіжної літератури для 8 класу на ІІ семестр


п/п
Розділ, тема уроку
Кількість
годин
Дата
Примітка

ВІДРОДЖЕННЯ



33
Епоха Відродження (Ренесансу) в Європі. Гуманізм. Культ античності.
1


34
Характерні риси ренесансної культури і літератури.
1


35
Франческо Петрарка (1304-1374). Сонет № 61. Історія кохання в сонетах Ф. Петрарки. Образ ліричного героя і героїні.
1


36
Втілення гуманістичних ідеалів у поезії митця. Структура сонетів Ф. Петрарки. Сонети № 61,132.
1


37
Вільям        Шекспір   (1564-1616).    Виняткова    роль   В. Шекспіра в розвитку англійської національної літератури і світового мистецтва.
1


38
Основні теми сонетів В. Шекспіра – кохання до Смаглявої леді, дружба. Відображення внутрішнього світу ренесансної людини (через описи природи, змалювання сили почуттів та ін.). Художні особливості сонетів В. Шекспіра. Сонети № 66, 116, 130.
1


39
Трагедія «Ромео і Джульєтта» В. Шекспіра. Історія створення. Конфлікт справжнього почуття і забобонів.
1


40
Оспівування чистого пристрасного кохання Ромео і Джульєтти, вплив кохання на людську особистість (зміни в характерах головних героїв, їхня еволюція).
1


41
Проблема життя і смерті. Трактування фіналу. Гуманістична цінність трагедії В. Шекспіра, її популярність серед різних поколінь
1


42
Мігель де Сервантес Сааведра. «Дон Кіхот»  I частина (огляд, 2-3 розділи за вибором учителя). Історія створення роману, його зв’язок із лицарськими романами, пародійний характер.
1


43
Особливості сюжету і композиції твору. Конфлікт високих прагнень Дон Кіхота і буденної дійсності, неможливості реалізації ідеалів героя.
1


44
Дон Кіхот і Санчо Панса – парні образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. «Донкіхотство».
1


45
Синтез різних жанрових ознак у романі (героїчного епосу, лицарського, авантюрно-пригодницького, філософського роману, пародії). Широта філософського змісту твору, можливість його різних тлумачень. Популярність вічних образів до сьогодні.
1


46
Контрольна робота № 4. Тести.
1



БАРОКО І КЛАСИЦИЗМ



47
Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд).
1


48
Із лірики європейського бароко. Джонн Донн «Щоб мучить мене…»
1


49
Мольєр – майстер класицистичної комедії.
1


50
Мольєр. «Міщанин-шляхтич». Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво. Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич».
1


51
Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення.
1


52
Основні образи комедії (пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеонт та ін.).
1


53
Основні  та другорядні образи  комедії
1


54
Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм).

1


55
РМ №3. Диспут  «Чи актуальний твір Мольєра сьогодні?»
1


57
ПЧ №3. Мольєр. «Тартюф»
1


58
Контрольна робота № 5. Твір.
1



ЛІТЕРАТУРА XX-XXI СТ.
У ПОШУКАХ СЕБЕ І ВИСОКОГО ПОЛЬОТУ



59
Антуан де Сент-Екзюпері. «Маленький принц».
1


60
Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц».
1


61
Філософський зміст твору.
1


62
Художні образи твору.
1


64
Річард Бах . «Чайка Джонатан Лівінгстон».  Сюжет твору Р. Баха як філософська метафора людського буття. Алегоричні образи повісті.
1


65
Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана. Художній конфлікт і можливість його подолання. Ознаки притчі у творі.
1


66
РМ №4. .Твір-роздум : «Добре бачить тільки серце…»
1


67
Контрольна робота № 6. Тести.
1


68
ПЧ №4. Зузак М. «Книжкова злодюжка».
1


69
Урок узагальнення та систематизації знань.
1


70
Підсумковий урок.
1




Немає коментарів:

Дописати коментар