Календарне планування із зарубіжної літератури для 8 класу на ІІ семестр
№
п/п |
Розділ, тема уроку
|
Кількість
годин
|
Дата
|
Примітка
|
ВІДРОДЖЕННЯ
|
||||
33
|
Епоха
Відродження (Ренесансу) в Європі. Гуманізм. Культ античності.
|
1
|
||
34
|
Характерні
риси ренесансної культури і літератури.
|
1
|
||
35
|
Франческо
Петрарка (1304-1374). Сонет № 61. Історія кохання в сонетах Ф. Петрарки.
Образ ліричного героя і героїні.
|
1
|
||
36
|
Втілення
гуманістичних ідеалів у поезії митця. Структура сонетів Ф. Петрарки. Сонети № 61,132.
|
1
|
||
37
|
Вільям Шекспір (1564-1616). Виняткова роль В. Шекспіра в розвитку англійської
національної літератури і світового мистецтва.
|
1
|
||
38
|
Основні
теми сонетів В. Шекспіра – кохання до Смаглявої леді, дружба. Відображення
внутрішнього світу ренесансної людини (через описи природи, змалювання сили
почуттів та ін.). Художні особливості сонетів В. Шекспіра. Сонети № 66, 116,
130.
|
1
|
||
39
|
Трагедія
«Ромео і Джульєтта» В. Шекспіра. Історія створення. Конфлікт справжнього
почуття і забобонів.
|
1
|
||
40
|
Оспівування
чистого пристрасного кохання Ромео і Джульєтти, вплив кохання на людську
особистість (зміни в характерах головних героїв, їхня еволюція).
|
1
|
||
41
|
Проблема
життя і смерті. Трактування фіналу. Гуманістична цінність трагедії В.
Шекспіра, її популярність серед різних поколінь
|
1
|
||
42
|
Мігель
де Сервантес Сааведра. «Дон Кіхот» I
частина (огляд, 2-3 розділи за вибором учителя). Історія створення роману,
його зв’язок із лицарськими романами, пародійний характер.
|
1
|
||
43
|
Особливості
сюжету і композиції твору. Конфлікт високих прагнень Дон Кіхота і буденної
дійсності, неможливості реалізації ідеалів героя.
|
1
|
||
44
|
Дон
Кіхот і Санчо Панса – парні образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм.
«Донкіхотство».
|
1
|
||
45
|
Синтез
різних жанрових ознак у романі (героїчного епосу, лицарського,
авантюрно-пригодницького, філософського роману, пародії). Широта
філософського змісту твору, можливість його різних тлумачень. Популярність
вічних образів до сьогодні.
|
1
|
||
46
|
Контрольна
робота № 4. Тести.
|
1
|
||
БАРОКО І КЛАСИЦИЗМ
|
||||
47
|
Бароко
як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні
представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд).
|
1
|
||
48
|
Із
лірики європейського бароко. Джонн Донн «Щоб мучить мене…»
|
1
|
||
49
|
Мольєр
– майстер класицистичної комедії.
|
1
|
||
50
|
Мольєр.
«Міщанин-шляхтич». Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив
його відкриттів на світове театральне мистецтво. Історія створення комедії
«Міщанин-шляхтич».
|
1
|
||
51
|
Тематика
і проблематика твору, його загальнолюдське значення.
|
1
|
||
52
|
Основні
образи комедії (пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена,
Клеонт та ін.).
|
1
|
||
53
|
Основні
та другорядні образи комедії
|
1
|
||
54
|
Засоби
комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм).
|
1
|
||
55
|
РМ №3.
Диспут «Чи актуальний твір Мольєра
сьогодні?»
|
1
|
||
57
|
ПЧ №3.
Мольєр. «Тартюф»
|
1
|
||
58
|
Контрольна
робота № 5. Твір.
|
1
|
||
ЛІТЕРАТУРА XX-XXI СТ.
У ПОШУКАХ СЕБЕ І
ВИСОКОГО ПОЛЬОТУ
|
||||
59
|
Антуан
де Сент-Екзюпері. «Маленький принц».
|
1
|
||
60
|
Людські
взаємини, моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц».
|
1
|
||
61
|
Філософський
зміст твору.
|
1
|
||
62
|
Художні
образи твору.
|
1
|
||
64
|
Річард
Бах . «Чайка Джонатан Лівінгстон».
Сюжет твору Р. Баха як філософська метафора людського буття.
Алегоричні образи повісті.
|
1
|
||
65
|
Утілення
прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана. Художній конфлікт і
можливість його подолання. Ознаки притчі у творі.
|
1
|
||
66
|
РМ №4.
.Твір-роздум : «Добре бачить тільки серце…»
|
1
|
||
67
|
Контрольна
робота № 6. Тести.
|
1
|
||
68
|
ПЧ №4. Зузак М. «Книжкова
злодюжка».
|
1
|
||
69
|
Урок
узагальнення та систематизації знань.
|
1
|
||
70
|
Підсумковий
урок.
|
1
|
Немає коментарів:
Дописати коментар