№
п/п
|
Розділ, тема уроку
|
Кількість
годин
|
Дата
|
Примітка
|
Дружба і
кохання (9 год.)
|
||||
35
|
Олександр Сергійович Пушкін
(1799–1837). «19 жовтня 1825 року». Дитинство і
юність О. С. Пушкіна.
|
1
|
||
36
|
Уславлення
ліцейської дружби
й вірності ідеалам у вірші
О. С. Пушкіна «19 жовтня
1825
року».
|
1
|
||
37
|
Авторські
спогади й роздуми у творі.
|
1
|
||
38
|
Олександр
Грін (1880–1932). «Пурпурові вітрила».
Поєднання
реального і фантастичного в повісті. Основний конфлікт твору (Каперна –
мрія).
|
1
|
||
39
|
Ассоль і
Грей.
|
1
|
||
40
|
Символіка
образу пурпурових вітрил.
|
1
|
||
41
|
Урок
розвитку зв‘язного мовлення №3 (письмово). Твір-роздум «Мої пурпурові
вітрила».
|
1
|
||
42
|
Вірші
зарубіжних поетів про дружбу і кохання. Р. Бернс. «Любов».
Г. Гейне. «Коли
настав чудовий май…».
|
1
|
||
43
|
К. М. Симонов. «Жди мене…» (та інші – 2-3 за
вибором учнів і вчителя). Поетизація високого почуття, розкриття його
сутності
|
1
|
||
44.
|
Позакласне
читання №3. Фраєрман Р. І. «Дикий собака динго, або Повість про перше
кохання»
|
1
|
||
45
|
. Контрольна робота №4.
|
1
|
||
Літературний детектив
(5 год.)
|
||||
46
|
Детектив
як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Жанрове розмаїття детективів.
|
1
|
||
47
|
Едгар
Аллан По (1809-1849). «Золотий жук». Е. А. По – засновник жанру детективу у
світовій літературі. Захопливий сюжет повісті «Золотий жук». Особливості
композиційної будови твору – «розповідь у розповіді», її художнє значення
(поєднання різних точок зору, створення емоційної напруги, таємничої
атмосфери та ін.).
|
1
|
||
48
|
Образи
Вільяма Леграна, Джупітера, оповідача.
|
1
|
||
49
|
Артур
Конан Дойл (1859–1930). Оповідання про Шерлока Холмса («Пістрява стрічка»).
А. Конан
Дойл – відомий автор детективних циклів,
популярність його героїв у різних країнах. Особливості сюжету і композиції
оповідань про Шерлока Холмса.
|
1
|
||
50
|
Шерлок
Холмс як безпосередній учасник розв’язання сімейного конфлікту в оповіданні
«Пістрява стрічка».
Сутність
«дедуктивного методу» Шерлока Холмса, утвердження в його образі сили
інтелекту і моральних якостей. Доктор Ватсон як оповідач. Різні точки зору на
події як художній прийом створення атмосфери таємничості.
|
1
|
||
51
|
Позакласне
читання №4. Крісті А. «Десять негренят»
|
1
|
||
52
|
Контрольна
робота №5. Твір.
|
1
|
||
Світова
новела (6 год.)
|
||||
53
|
Новела як
літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди.
О. Генрі
(1862–1910). «Дари волхвів», «Останній листок».
О. Генрі – майстер новели.
|
1
|
||
54
|
Моральні
цінності в новелі «Дари волхвів». Біблійні мотиви у творі, художні деталі.
|
1
|
||
55
|
Новела «Останній
листок» – гімн людині, котра здатна на
самопожертву заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана
(непримітна зовнішність, невдаха, найкращий «шедевр» митця).
|
1
|
||
56
|
Розвиток
мовлення №4 (усно). Диспут «Чи
здійснилася мрія старого Бермана?» (за новелою
О. Генрі «Останній листок».
|
1
|
||
57
|
Образи
дівчат, їхня динаміка (Сью, Джонсі). Особливості художньої мови новели,
розповідач.
|
1
|
||
58
|
Герберт
Джордж Уеллс (1866–1946). «Чарівна крамниця». Видатний англійський фантаст Г.
Дж. Уеллс. Точка зору дорослого і дитини в новелі «Чарівна крамниця».
|
1
|
||
59
|
Дива» та
їхнє сприйняття персонажами. Оповідач твору (батько). Особливості дитячого
світу. Роль елементів фантастики.
|
1
|
||
60
|
Рюноске
Акутаґава (1892–1927). «Павутинка». Майстер японської новели Р. Акутагава.
Утілення ідеї про моральну
справедливість у новелі «Павутинка». Філософський зміст твору. Підтекст.
|
1
|
||
61
|
Художні
образи новели (Будда, Кандата).
|
1
|
||
Сучасна література.
Я і світ (6 год.)
|
||||
62
|
Айзек
Азімов (1920-1992). «Фах». Роздуми про майбутнє людини й людства.
|
1
|
||
63
|
Образ
Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини.
|
1
|
||
64
|
Розуміння
сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі.
|
1
|
||
65
|
Утвердження
сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних
цінностей.
|
1
|
||
66
|
Контрольна
робота №6.
|
1
|
||
67
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу
|
1
|
||
68
|
Підсумок.
Ознайомлення зі списком рекомендованої
літератури на 8-й клас.
|
1
|
||
69,70
|
Резервні уроки.
|
2
|
середа, 2 грудня 2015 р.
Календарне планування на ІІ семестр 7 клас
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар